היועץ האסטרטגי, ברק סרי: "נתניהו כבר בלתי מעורער"

    אסתי פלד 1 Comment on היועץ האסטרטגי, ברק סרי: "נתניהו כבר בלתי מעורער"

    ברק סרי לבלום וריבלין ב'פילפוליטיקה': "הבסיס שבגוש נתניהו הוא המנהיג הבלתי מעורער, אף אחד לא מערער על מנהיגותו. הוא יכול לכפות החלטות על המפלגות. על לפיד אף אחד לא שם, תראו את גנץ, תראו את הסירוב של מיכאלי וגלאון" | "אם כבר לפיד לוקח למישהו קולות זה לסיעות השמאל"

    15:20
    09.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on טורקיה תחדש את הייצוא לישראל "באופן זמני" | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ האסטרטגי, ברק סרי לאבי בלום ויעקב ריבלין ב'פילפוליטיקה': "הבסיס שבגוש נתניהו הוא המנהיג הבלתי מעורער, אף אחד לא מערער על מנהיגותו. הוא יכול לכפות החלטות על המפלגות. על לפיד אף אחד לא שם, תראו את גנץ, תראו את הסירוב של מיכאלי וגלאון".

    "אם כבר לפיד לוקח למישהו קולות זה לסיעות השמאל. יחד עם זאת אני מזכיר שה'עבודה' ומרצ התחילו בסבב הקודם מתחת לאחוז החסימה. שימו לב למה שבני גנץ ובכירי מפלגתו אמרו שהם לא חלק מגוש לפיד. לא מבין למה הקמפיינרים של יש עתיד לא עשו על זה סיבוב"

    "מה שאומר עופר כסיף וחד"ש ותע"ל שהתאחדו עם בל"ד שלוקחת אותם לקיצון. שלא ייכנסו למפלגה שלא תפנה את השטחים. זה גורם לכך שלפיד לא יקבל 61 גם עם המשותפת, גם יוריד את אחוז ההצבעה במגזר הערבי שידעו שגם ככה הולכים לאופוזיציה"

    "בחירות שישיות זה לא אופציה. זה שוט, זה איום, אבל אין סיכוי כזה. מעבר לתחושת בטן, אני סבור שלא קיימת אופציה כזאת. היו שאלות ותהיות לגבי בן גביר שקיבל 9 מנדטים מדוע הוא נהה אחרי הציונות הדתית – ככה היו יכולים להשאיר אותו מחוץ לקואליציה. אפילו שזה בלוק טכני זה יהיה יותר קשה"

    "יש טענה שההתקפות שבן גביר מקבל מבן ארי ומרזל נועדו כדי להקל על נתניהו לקחת אותו לקואליציה. זו הוכחה נוספת וסברה שהכל נועד להכניס אותו לקואליציה. המצב של נתניהו בתחום המשפטי הרבה יותר טוב מאשר מה שהיה קודם לכן. אנחנו רואים שהכל לא נורא כמו שתיארו מלכתחילה. ועדיין 31 בסקרים זה לא מספיק"

    "החשד שלי, הציני, שבציבור הכללי לא מה שמעניין לימודי הליבה אצל החרדים. הייתה תקווה בשמאל שיהדות התורה תתפצל וחלק לא יעברו. אני לא ראיתי אף פעם כזה זעם על נתניהו שלא הכניס את גל הירש אלא את סעדה. לדעתי הכל בגלל המלחמה של נתניהו במערכת המשפט"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עם כל הכבוד
      כרגע הוא לא ראש ממשלה לצערנו וכל התארים לא רלוונטים
      חברים אל תתנו לכותרות לבלבל אתכם
      צאו להצביע צו השעה פיקוח נפש